Brand
The Creative Front
JR Shin-Kurashiki Station is close at hand.
Just having the potential of being close to the station in your daily life
How much richer will life be!
Not only will you have all the conveniences of home, but with its excellent access
A sense of superiority that makes even the center of the city a living area.
The value of making the area near the station your own is immeasurable.
The value of being able to live near a station as your own field is immeasurable.
The building will be filled with dramatic creativity.
image
Brand Concept
Grow Glorious
人生に、住み継がれる輝きを。
倉敷の戸建てメーカーとして、
常にクオリティの高い住空間を
提供し続けてきた「創宅」が、
ここ地元に満を持して初めて手がけるマンション
「シャイニング 創 SHINKURASHIKI」。
“シャイニング”というブランド名にもあるように、
ここに暮らすすべての人の未来を
輝かしいものにしていきたい
という想いを込めたブランドコンセプトが、
「Grow Glorious」。
輝きとは、初めからそこにあるものではありません。
街、そこに住まう人、
そして、私たちが一体となり、
ともにはぐくむことで磨かれていくものです。
快適性や省エネ性を追求した仕様・設備はもちろん、
ロケーションやライフスタイル、
時代のニーズと呼応しながら、
レジデンスを中心に重ねられるライフシーンを、
輝きで満たしていく。
そこから広がるのは、燦然と輝く、素晴らしき人生。
その歩みと寄り添いながら、私たちは、
永く住み継がれるクオリティをお届けしていきます。